Thursday 9 June 2011

indahnya persahabatan.... ^_^

Assalamualaikum kawan2..!! hai... ^_^

ermm... nak tahu x saya rindu ngn kawan/teman/member yg saya kenali terutamanya kawan2 time skolah rendah, menengah, kawan2 seperjuangan di IPTA dan x lupa jgk kawan2 time saya melibatkan diri dalam PLKN 2008 di kem nasuha pagoh muar... huhu... ^_^

rindu sangat2 nak jumpe korang semua... seperti yg kita tahu, kita semua ade kawan rapat, kawan menangis, kawan ketawa, kawan bergurau senda, kawan jalan2 n macam2 jenis kawan la... tp x semestinye jenis2 kawan yg saya sebutkan tu merujuk kepada ramai kawan... ^,^ tp merujuk juga kepada seorang kawan yg mempunyai semua jenis2 kawan yg saya sebutkan td..

alangkah bahagianye kita mempunyai seorang kawan seperti itu...
tp ape yg perlu kita tahu kawan penting dlm kehidupan kita selepas ibu bapa kita...^_^
PARENTS be the first not the second ok... hehe.. REMEMBER THAT.!... huhu...

di dalam persahabatan ni KEJUJURAN amat penting kerana persahabatan yg kita jalinkan tidaklah sia2..
sedihnya kalau kita mendapat kawan yg sanggup tikam dr belakang.. ish3. tragis2... seperti "harapkan pagar, pagar makan padi" dlm bahasa inggeris harian  "HOW DARE U..!! " ish3...

oleh itu, ingatlah kawan2 termasuk diri saya ni seperti yg dikatakan IMAM SHAFIE....

AKU MENCINTAI SAHABATKU DENGAN SEGENAP JIWAKU,
SAHABAT YG BAIK ADALAH YANG SEIRING DENGANKU DAN MENJAGA NAMA BAIKKU KETIKA AKU HIDUP ATAU SELEPAS MATI,
KU HULURKAN TANGAN KEPADA SAHABATKU UNTUK BERKENALAN KERANA AKU AKAN MERASA SENANG,
SEMAKIN RAMAI SAHABAT, AKU SEMAKIN PERCAYA DIRI,
AKU SELALU BERHARAP MENDAPAT SAHABAT YANG SEJATI YANG TIDAK LUNTUR DALAM SUKA ATAU DUKA,
JIKA AKU DAPAT AKU INGIN SETIA KEPADANYA.... ^_^ 

INSYAALLAH...AMIN~~

kawan2 seperjuangan.... ^_^

ketika kami sama2 di tingkatan 6 thn 2009 

pelajar perempun kelas 6 atas cemerlang 2009

bersama cikgu ekonomi yg amat saya dan kawan2 saya sayangi.. ^_^

kami di majlis graduasi (tamat tingkatan 6 2009)


SAYA DI IPTA (UiTM SHAH ALAM) 




 we alwalys happy together.. ^_^

with my favourite lecturer, finance lecturer.. hehe ^_^ very miss her.. 





 

No comments:

Post a Comment